Lyskraft!!!

 Fick ett mail från en nöjd deltagare på en av våra workshops där det stod " Tack för härlig föreläsning som gav mycket inspiration. Jag har jobbat en hel del med mitt varumärke och har under alla föreläsningar om Varumärket saknat Känslan. Ni lyfte fram betydelsen av känslan och det gillade jag"

Min fundering blir då direkt att det är ju precis det som Varumärket och det professsionella ryktet handlar om.Ditt personliga varumärket är inte yta och något på klistrat,nej det är så mycket känsla,så mycket du. När du bygger ditt varumärke tar du fram dina styrkor och förstärker dem. När du sen hittar det du känner passion för och dessutom är riktigt bra på, får du din lyskraft som blir ditt professionella rykte som står upp för dig i alla lägen. Lyskraften kommer innifrån, och det är när du komunicerar med den som du berör andra människor och blir ett starkt personligt varumärke.

Kommentarer
Postat av: Maria från Umeå

Tänk att min uppmuntran hamnade i en blogg. Det känns bra i hela kroppen. Jag tackar och bockar igen för den inspiration ni sprider.

2009-05-03 @ 15:03:54
URL: http://blogg.expressen.se/ma-miaboken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0