Fösta skrivardagen

idag har riktiga starkskottet gått för vårt bok skrivande. Upplagt för kanon härarbete med strålande sol här i Stockhom. Ja hur bär man sig nu åt för att skriva en bok? Det vet inte jag men min filosofi är att bara skriva skriva skriva och sen ta av materialet som skapats fila optimera och verkligen få struktur.

Det har gått över förväntan och det är otroligt roligt att bara tömma ut vad som i vanliga fall cirkulerar i skallen.
Vi kom på en häftig idé hur vi kan lägga upp bok strikturen så vi suger lite på idén och den är än lite hemlig.
Njuter så av att va här i Stockholm och håller just på att bestämma mig om jag åker hem på onsdag eller om jag stannar till fredag och just nu lutar det åt fredag.
Förutom skrivandet och spånandet så har vi haft ett intressant möte med 2 av Unionens representanter som var jätte intresserade av ett samarbete.

Livet är ofantligt spännande och jag trivs så otroligt bra både att va i Stockholm och med att skriva så det bådar gott inför framtiden
karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0