Lyxiga dagen

Ja nu är det upp tillbevis att redovisa lyxiga dagens resultat. Har haft en fantastisk jobbar dag med genomgång av vårt framträdande för TRRs rådgivare och en tidningsartikel som ska vara klar till midsommar gav mig en försmak av vad som väntar mig i sommar med våndan att skriva som även triggar igång mig så. Morgondagen känns klar och artikeln ska jobbas så det blir mer känsla och stuns men en stomme är klar ialla fall.

Regnet har forsat ner här i Umeå men vi tog oss ut på en lång snabb prommis för att ge plats i hjärnan och avslutade dagen med en fantastisk middag på REX

Det är något som jag lärt mig det senaste året att verkligen njuta samtidigt som jag jobbar. En otroligt häftig känsla, när jag hela livet trott att jag måste jobba hårt först för sedan evenuellt om jag orkat njuta. Tänk vad häftigt att hela tiden upptäcka och lära nytt Livet är helt otroligt härligt!

Lite moln förutom regnet har det kommit i mitt liv idag ,dels har Mia jätte halsfluss,och sen kan det skita sig med mitt gårdsskrivar hus för ägaren har blivit sjuk:(  Får slutgiltigt besked i morgon och blir det så så ska jag hitta en ny lägenhet sååå fort !!!! )  allt löser sig nog till det bästa och som en tjej på en kurs sa problem är lösningar i arbetskläder
Fortsättning följer i morgon så nu ska jag fila lite mer på artikeln innan ögoonen tackar för sig .















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0