Midsommar !

Nu har det löst sig med lägenheten. Jag fick inte "mitt" kulturhus på söder som jag ända tills igår kväll hoppades så på:(
Men jag har idag skrivit kontrakt på en jättehärlig lägenhet på söder och fått ett fantastiskt möte med min andrahands hyresvärd. Tänk att människor kan tänka så olika.
Jag är så van att bli ifrågasatt och verkligen känna mig som ett ufo när jag berättar om mina drömmar min riktning i livet och allt som jag tycker är viktigt och tror på ,men igår möttes jag med nyfikenhet glädje och stor respekt för den jag är och det jag står för.
 Gårdagen har också gett både Per och mig ännu mer klarhet hur vi ska nå ut med vårt tänk när han igår skrev en kanon artikel som gick i topp på Newsdesk.Vi har hela tiden cirkulerat kring begreppet  Top-of mind, och igår föll cocosnöten ner som den gör när det är moget .
Nu ska jag efter en härlig midsommarafton i Stockholm med mina fantastiska tjejer börja med skrivandet .
Nu går startskottet !!!!!
Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0