Om en vecka då..........

Nu är jag på gång igen :) Nu är min älsta dotters student avklarad, snart hela vårens inbokade jobb gjorda och om en vecka då flyttar jag ner till Stockholm för att skriva vår bok som går under arbetsnamnet "Drömarkitekterna"

Jag har hyrt ett fantastiskt kulturhus på söder från 23 juni till 1 sept, så jag kan fokusera på att skriva träna, jobba med allt skapande av Du -ett varumärke och självklart njuta av Stockholm.
Känns helt ofantligt lyxigt pirrigt och jätteroligt att jag kan och gör det.

Bloggen blir då också en sporre för mig att verkligen dokumentera allt som händer i mig runt uppdrag och boken och Stockholm så om en vecka då börjar äventyret
Följ med så får ni se!!!!!!!!!!!!

Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0