ops!

Japp nu har det hänt! Igår gick jag och la mig utan att skriva i bloggen, så nu blir det två dagars sammanfattning i samma blogg. Det som är bra är att nu är det bara 2 dagar kvar till midsommarafton och min häftiga sommar börjar på riktigt!

Vårt framträdandeigår på TRR gick riktigt bra!  Jättekul att prata med rådgivarna som är väldigt pålästa och duktiga. Vi fick verkligen en fantastisk chans att presentera vårt tänk när det gäller varumärket. Hela tiden ser vi nya spännande områden där varumärket blir avgörande för att verkligen förverkliga det man vill i livet .

Packningen är påbörjad och imorgon bär det av först för midsommar firande med mina kanon tjejer i Stockholm sen blir det spännande att se hur det löser sig med lägenhet i Stockholm. Har en 2.a på G på sder om mitt lilla gårdshus går i stöpet.
Livet är spännande !!!!

Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0