Improve

Enligt Richard S:t John är Improve ett av de 8 viktigaste stegen när det gäller hur vi når framgång.

Den svenska betydelsen för improve är förädla, förbättra, förkovra, stärka och utveckla. Jag håller med, för att hela tiden förädla och utveckla den du arbetar med ger en så mycket energi och det är då resultatet framgången kommer.


För Per och mig innebär det att Du-ett varumärke har utvecklats till  Ditt -professionella rykte.


 Jag har haft lite svårt att riktigt få fram vad jag menar när jag ska förklara personligt varumärke eftersom det känns som en yta för mig. Vi har hela tiden pratat om både personligt varumärke och professionellt rykte, och igår föll polletten ner. Nu känner vi hur vi kan använda Ditt- professionella rykte för att stärka förbättra och förädla vårt tänk. Min ambition är att hela tiden leva fullt ut och för mig är det så otroligt viktigt att det känns rätt i hela kroppen när jag arbetar.


Här börjar alltså den nya resan där jag gör det jag passionerat brinner för, det jag är bra på, kan bli bäst på och nu kommer den ekonomiska motorn att rulla igång på alvar.


Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0