Kul att jobba!

Kul att jobba!!!!


Vi pratar hela tiden om att passion är no 1 och den viktigaste faktorn för personliga varumärken och hur vi utvecklar dem. Jag har funderat på vilken min passion är när det gäller att jobba med personliga varumärken.  Min ambition är att det ska vara en självklarhet att tycka att det är jätteroligt att jobba och prestera.

Min passion är att jobba och jag vill att alla som vill ska kunna hitta den känslan. Det är viktigt för individen, företaget, entreprenören och framförallt för samhället och vår välfärd. Vi säger ofta att vi ska värna om vår välfärd men vi kanske istället ska ta tillvara och värna om att vi idag har en otrolig förmån och frihet att byta jobb t.o.m. bransch. Tänk också vilken energi det ger att jobba med det du tycker är kul och vilka resultat du gör då.


När du inventerar ditt varumärke ser du vilken otrolig kompetens du har och vilka erfarenheter du bär med dig. Både din egen analys och omgivningens input ger dig mod och lust att göra medvetna val som tar dig i rätt riktning mot ett jobb som är kul. Jag tror det blir nödvändigt att verkligen fokusera på det vi är bra på och samtidigt tycker är kul, för att vi ska få den ekonomiska motorn att snurra igen och framförallt att vi kan må så bra som vi vill må.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0