Lite mer jobbsurr från Karin

Nu blir det lite mer jobb surr från Karin.


Jag älskar verkligen att jobba och jag ser att möjligheterna ökar att verkligen ha eller få ett kul och stimulerande arbete när du inventerar och utvecklar ditt personliga varumärke. Möjligheterna ökar dramatiskt och du får dessutom en insikt vad du är bra på och när du mår bra.

Med andra ord kan du göra medvetna val så du kan förverkliga det du egentligen vill. I Sverige får vi nästan inte tycka det är kul att jobba och framför allt inte både tycka det är kul att jobba och jobba mycket, för då tror alla att man håller på att gå in i väggen.


Jag tror tvärt om, och känner du till ditt varumärke, vad du är bra på och känner passion för så vet du också vilken riktning du ska ta för att arbetet inte ska ta energi utan ge energi. Du får en kännedom om dig själv som stärker dig. När jag drev mitt café var det en gäst som sa "Förstår inte varför man ska gå in i väggen. Det är väl bara att öppna dörren"

Ditt personliga varumärke är den dörren  för att du ska kunna utveckla dig för att göra succé i livet.
Succé är när du tycker om dig själv vad du gör och hur du gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0