Morsdag som jag vill och inte som jag måste!

Sitter här i Härnösand på en klippa och jobbar .Det är morsdag och jag njuter av att få göra som jag vill och mår bra av  Gör inte alla det? .Det är ju faktiskt min dag så jag fick bestämma helt vad jag ville göra.

I fredags hade jag en inspirationsdag för ett 20 tal friskvårdsinspiratörer och jag pratade väldigt lite friskvård.  Vi tog istället tag i fenomenet  måste eller vill. Tänk vad mycket som kommer upp när vi faktiskt tänker till på hur vi lever, och vilka val vi gör hela tiden

. Min övertygelse är att vi kan bestämma presis hur vi vill må och leva genom att göra medvetna val och ta eget ansvar .Kanske handlar det om att  byta måsten mot vill och verkligen stå upp för det.

Det är precis det som händer när vi arbetar med varumärket, man stärks att ta eget ansvar när man tar fram sina styrkorna och sen  förstärker dem .Just live it handlar  just om det , att verkligen leva livet fullt ut , genom livsstil ,pusha sig genom hinder  och  hela tiden utvecklas så att livet går mot den riktning man satt ut för att förverkliga det man  verkligen vill uppnå

Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0