Sökes!! Ett hotell som vill göra succé

  

Innan jul hade vi kontakt med ett reseföretag för jag tyckte att jag hade fått en kanonidé. Företaget anordnar träningsresor till medelhavet och eftersom den bästa affären man kan göra är att satsa på återbesökarna, så tänkte jag att nu är tiden mogen för nya djärva grepp!
 

Tänk att erbjuda de som år efter år åker på träningsresor att utveckla och stärka sitt personliga varumärke och professionella rykte. De tränar, äter bra mat är i härlig miljö och har mycket egen tid att lägga på den viktigaste faktorn för att göra succé . Vi fick napp och skulle med nu i maj eller juni men då stökade lågkonjunkturen till det så de fick dra ner på antalet resor. Min fundering är nu att utmana hotell som just för att det är finanskris vågar satsa på det som ger människor verktyg att göra succé.


Så just nu så söker vi alltså hotell som vågar profilera sig och satsa nytt eller kanske komplettera med en ny profil för att få sina gäster att återkomma. Bli det hotell som gör succé genom att erbjuda en vistelse som bidrar till att få människor att förverkliga det de vill uppnå genom att utveckla sina personliga varumärken.

Spännande att se vart det leder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0